facebook 100x100

youtube 100x100

twitch 100x100

twitter icon 100x100

steam

 

 

O GUILD-HALL.CZJak vznikl Guild-Hall.CZ

MédiaInterviewGuild Wars 2 interviewEurogamer interview - část 1

X-Zone nabídka


Poslední příspěvky fóra

Eurogamer interview - část 1

eurogamerArenaNet se chopil šance s Guild Wars, odstranil všechny poplatky kromě těch za pořízení hry a datadisků, nastavil dosažitelný limit levelů (kterého jsem dokonce i já dosáhl, dvakrát), zvolil systém instancí, kde města a základny byly jedinou stopou po masivním multi-playerovém světě. Bylo to a stále je unikátní. A ono to fungovalo; hra ze začátku zabodovala lépe než WoW, Blizzardí kolos, který odstartoval o pár měsíců dříve. A WoW se nikdy nepovedlo zadupat Guild Wars až do země.

ArenaNet, kdysi malý,  nyní s obřím týmem pracujícím na Guild Wars 2, využívá šance v daleko větším  měřítku.  NCsoft odhaluje svého nového šampióna na jevištích, zatím nemůžeme okusit celé toto MMO, ale vedoucí designer obsahu Colin Johanson a globální manažer značky Chris Lye vysvětlují jak se ArenaNet s Guild Wars 2 pokouší změnit tvář plnění úkolů v MMO.

 Eurogamer(EG): Takže, co jsou to dynamické eventy?

Colin Johanson(CJ):  Základní myšlenka v pozadí našeho systému je vzít tradiční koncepci questů – při kterém jdete, promluvíte si s postavou a dostanete velký odstavec textu, který musíte přečíst aby jste pochopili co se děje a pak ten úkol odběhnete splnit – a změnit tuto koncepci, takže máme dynamicky nastávající události, kde se věci stále dějí okolo hráče, může je vidět, jsou slyšet a nemusí si o nich číst. Tyto událost dynamicky mění svět a přelévají se skrze mapu  a mění obsah pro všechny univtř.

EG: Můžete nás provést skrze takový dynamický event? Předstírejme, že jsem válečník a jsem ve startovní lokaci. Navléknu si štít a nasadím helmu..

CJ: Řekněme tedy, že jste Charrský válečník. Můžete se připojit k Iron Legionu (pozn.: jedna z frakcí Charrů) a armádě pochodující k útoku na základnu Flame Legionu – těch zlých Charrů. Celý svazek rozdílných událostí se rozjíždí od tohoto útoku. Je tu skupina inženýrů, kterou můžete doprovázet aby postavily moždíře. To spouští další event, kdy je bráníte, zatímco oni se pokoušejí postavit moždíře. Pokud se Vám to povede a moždíře budou plně funkční, začnou střílet na hlavní bázi Flame Legionu.

Nebo se můžete připojit k pěším jednotkám v útoku na hlavní bránu a pokusit se ji rozbít. Při tom budete moci dělat boční eventy aby jste nashromáždili zbraně, kterými pomůžete vyzbrojit jednotky. Jakmile dostanete tyto zbraně, jednotky tyto zbraně začnou používat a stanou se silnějšími. Všechny tyto události na sebe navazují.

Eventuelně, když se zmocníte základny Flame Legionu, otevírají se další eventy na udržení nebo na útok na další lokace na mapě. Ale když Falme Legion získá tyto lokace zpět, začne organizovat útoky na pro hráče přátelská území na mapě.

EG: GW mělo systém questů pomocí instancí, které se aktivovali v hlavních městech. Takhle budou probíhat  dynamické eventy? – dostat se do města, zmáčknout „go“ a vy a vaše parta začne úkol?

CJ: Rozdělili jsme questy na dva úplně odlišné koncepty. Jeden z nich je náš dynamický systém úkolů, který se objevuje v pevném světě a udržuje svět pohyblivý a živý pro všechny hráče. Druhý hlavní systém je Váš osobní příběh. Tento neustále prožíváte a je tu pro vás pokaždé další krok; kam by jste měli ve světě jít a něco co by jste měli dělat aby jste pokročili ve svém příběhu.

V GW1 jsme příběh vyprávěli o ostatních postavách. Svět je příběh. Vy samotní jste nikdy neměli svůj příběh; neměli jste osobnost. Bereme nejlepší aspekty her na hrdiny a vkládáme to do vašeho osobního příběhu. Budete jím procházet a dělat rozhodnutí, která určí kdo jste a jak uvidíte svět. Vaši přátelé můžou jít s Vámi a pomáhat Vám s Vaším vlastním příběhem a vy můžete pomáhat s jejich.

EG: Jak se naše rozhodnutí projeví na našich postavách?

CJ:  Snažíme se nechat postavy dělat rozhodnutí do kterých opravdu vkládáte emoce a která jsou dost důležitá na to aby jste se o ně zajímaly. Budete rozhodovat zda Váš nejlepší přítel bude žít nebo zemře. Na základě rozhodnutí které učiníte, tento charakter opravdu zemře a příběh se kompletně změní. Budou tu ničemové, které zajmete a budete rozhodovat, zda je pošlete do vězení nebo popravíte. Vaše volba kompletně změní průběh věcí, které se stanou v budoucnu.

Máte přátelské skupinky, které můžete zachránit a ty se pak začnou objevovat v dalších částech příběhu později a pomáhat Vám. Budou se s Vámi setkávat ve městech a vy si s nimi můžete promluvit a zjistit jak se mají.

Lokality na mapě budou zničeny, a tohle je trošku spoiler (pozn.: Info odhalující z nadcházející události) pro Vás, ale brzy v jednom z lidských příběhů si budete muset vybrat mezi záchranou nemocnice nebo sirotčince – který chcete zachránit první? Bandité zaútočí na oba dva. Volba, kterou jste učinili bude mít dramatický dopad na Váš příběh.

EG: Já jsem ješitný. Chci vidět tyto změny viditelně na mém charakteru.

CJ: Nejdůležitější pro nás je abychom si byli jistí, že příběh se mění a charaktery na Vás reagují rozdílně na základě rozhodnutí, která jste učinili. Chceme aby jste byl hrdina. To je jeden z klíčových designových elementů v GW2. Necháme Vás dělat heroické činy.

Jsou tu předměty jako odměny, které dostáváte z příběhu a která umožní aby Váš charakter vypadal trošku více odlišně. Máme další věci společně s těmito, ale ty jsou momentálně stále vy vývoji. 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

SC2 facebook komunita

Heroes of the Storm Facebook komunita

X-Zone nabídka:

Stream list

uniqfazeree  Status: Online!
18/4 ladder
Viewers:  0


bellenoir  Status: Offline!
blu42  Status: Offline!
dreamhacktv  Status: Offline!
esltv_sc2  Status: Offline!
fluetrue  Status: Offline!
fragger01  Status: Offline!
gradenkor  Status: Offline!
guildhallcz  Status: Offline!
guildwars2pvptv  Status: Offline!
jayba007  Status: Offline!
jebrounity  Status: Offline!
mistleague  Status: Offline!
nudlamajin  Status: Offline!
sc2cz  Status: Offline!
tvspectre  Status: Offline!
wcs  Status: Offline!
wcs_europe2  Status: Offline!
xstunts  Status: Offline!

PLAYZONE.CZ

PLAYZONE.CZHerní portál PLAYzone.cz byl spuštěn 9. září 2009 jako pokračovatel serveru United-Games.cz. V současnosti navštíví zpravodajský portál PLAYzone.cz měsíčně více než 350 tisíc čtenářů. Číst dál...

ESL

ESLESL je jedním z největších provozovatelů turnajů a profesionálních lig. Především v Evropě se těší velké oblibě. Na těchto stránkách si po vytvoření účtu můžete okamžitě začít domlouvat zápasy, zůčastňovat se lig a turnajů. Číst dál...

Team Speak 3 server

Team Speak 3Team Speak 3 server připravený pro použití. Celkem 500 slotů je k dispozici na GUILD-HALL.CZ serveru.Číst dál...