facebook 100x100

youtube 100x100

twitch 100x100

twitter icon 100x100

steam

 

 

O GUILD-HALL.CZJak vznikl Guild-Hall.CZ

MédiaInterviewGuild Wars 2 interviewInterview s Pilsner Urquell Guardians [PUG]

Guild-Hall Stream

Poslední příspěvky fóra

Interview s Pilsner Urquell Guardians [PUG]

Dnes budeme pokračovat v sérii guild interview. Pilsner Urquell Guardians [PUG] je guildou, která začala již v Guild Wars 1. V tehdejších bojích se několikrát umísťila v žebříčku mezi TOP 50 guildami. A co říkají na Guild Wars 2? Pojďme se na to podívat.

1) Jak se Vám zatím líbí PvP v GW2? Jste spokojeni s tím co hra v tomto směru nabízí?
Fusion: Co se týče hot-joinu tak jsem dosti nespokojen.Buď člověk dostane zerg, kde stačí běhat jen pár sekund za skupinou a capovat pointy nebo je mapa přeplněná lidma a hra je o ničem. Osobně si myslím, že chyba je ve formátu hotjoinů, který je 8vs8. S formátem spvp jsem spokojen, hra má náboj, je akční. Docela se mi líbí, že pokud člověk dokáže vnutit soupeři svoji hru, tak je na něm aby zareagoval. To stejné platí opačně, pokud vás soupeř rozhodí a začne hrát svoji hru, ukáže se, jak jste schopni reagovat na nastálou situaci a ukázat svůj cit pro hru.

Lightning: Zatím existují v PvP ,pokud nepočítáme WvW, jen dva styly a to Hot-Join a sPvP. Co se týče Hot Join a myslím, že většina se mnou souhlasí, jsou dosti nepoužitelné na nějaké trénování na sPvP kvůli ZERGWAY a tudíž se tam dají maximálně nahánět body do Ranku. Co se týče sPvP slýchávám kladné i záporné názory, ale já jsme víceméně spokojený až na drobné nedostatky jako absence leadru a občasné zvrácené buildy soupeřů viz 3 thief a 2 guardi … Hra se mi Zdá z pohledu sPvP už takhle na začátku dosti slušně vybalancovaná což mě překvapilo. Nedá se říct, že s určitým buildem porazíte jakýkoliv jiný hraný. Takže vcelku jsem nadprůměrně spokojený.

Revan: Pvp je super. Moc se mi zatím líbí. Je hrozně moc poznat, jak, kdo svoji postavu umí a to znamená, že hra je výrazně o skillu. Taky sleduju, že na začátku každýho tréninku to skřípe a na konci máme větší úspěšnost a často i nějaký ty výhry. To v podstatě signalizuje nesmírnou důležitost sehranosti a nějaký taktiky a strategie. Hot joiny jsou dobrej trénink, od začátku se tam úroveň zvyšuje. Nedávno sem jich nahrál celkem hodně a byla to zábava. Čeká se na velký placený turnaje a custom turnaje. Ale zatím se perfektně bavím a myslím, že bych s tímhle ještě tak půl roku vystačil bez problému.

Zaily: Mě to stále baví nejvíc ze všech momentálních her (mluvím jen o PvP turnajích, nic jiného ani moc nehraju), a to i proto, že máme super partu lidí a člověk se při některých hláškách fakt nasměje - neděláme si až tolik srandu ze soupeřů, jako spíš sami ze sebe a mezi sebou a bereme tu hru prostě s humorem a nadhledem :)


2) Jak se Vám zatím daří v turnajích?

Lightning: S ohledem na to že jsme do nedávna neměli stanovené přesné týmy a tudíž se hrálo v různých sestavách, to celkem šlo. Bohužel nemáme bilanci jiných týmu co hrají od začátku, nebo ještě lépe od BETY ve stejných týmech. (Sakra Gratuluji těm co mají úspěšnost 90-98% což znamená že mají max 2-5 prohraných turnajů ze sto, což mě připadá dosti nemyslitelné ) Myslím že nikdo od nás si statistiku nevede, ale myslím že jeden ze 4-5 turnajů vyhrajeme a jinak končíme ve finále případně druhá mapa. (pozn. Zaily – poslední dobou jsme se už docela zlepšili, takže zpravidla je to minimálně účast ve finále)

Revan: V turnajích sme, řek bych lehce nadprůměrní, ale je to začátek, zkouší se spousta věcí, takže se to nedá moc hodnotit. V našem týmu to máme postavený tak, že já táhnu zbytek týmu dopředu, protože sem v podstatě nejlepší, i co se týče český scény. Ještě sem nepotkal hráče, co by mě dokázal porazit. Na druhou stranu hraju s Georgem, takže se to jakoby vyrovnává.


3) Rozeznáváte už nějakou "metagame" v GW2?
Fusion: Řekl bych, že setup který by se dal považovat za metagame ještě není. Nebo jsem ho nepotkal . Rozhodně je ale zde pár must-have povolání, což jsou momentálně Mesmer (Moa elita) a Guard. Další nutností jsou stability.

Lightning: Myslím si že momentálně žádná METAGAME ve hře není a mám osobní pocit že se asi ani moc neponese. V současném stavu ať už vymyslíte jakoukoli postavu či sestavu dá se solidně vykántrova více než jedním setapem a to ne jen díky buildům ale i skillum a zkušenostem. Jasně objevují se „ Must Have“ postavy jako Mesmer s portem na finále a Guard, ale to má do mety ještě daleko.

Revan: Co já vím, tak existuje mnoho dílčích fragmentů meta game, ale ne ta opravdová, celková. Nejsou týmy bez guardů téměř. U Thiefa už se dokonce mety střídaj- od venom a venom/share buildu se meta posunula k caltrops a pistol whip buildu. První meta u inženýra je podle mého bomb granade holdovací inženýr. Takhle to má snad každá postava.Thief má ale nejvýraznější metu.

4) Můžete napsat team build za použití editoru z http://gw2skills.net/editor/en/

Revan: Nemůžu , páč se mi to strašlivě nechce dělat.

Zaily: Zatím stále tak nějak zkoušíme, takže asi nebudu moc rozepisovat buildy, protože se to každý den mění, ale poslední dobou se nám docela osvědčil setup: 2x defensivní postava (nemusí být nutně oba guardi), 1x AoE ofensivní, 1x single target DPS a 1x roamer

5) Máte v týmu nějak rozdělené role? Kdo, kde ?
Lightning: Řekl bych, že žádné role nemáme záleží na setapu a povolání, které kdo hraje. Víme o tom že někteří zvládají 1v1 lépe a díky toho je můžeme spíš poslat na reCap, ale opravdů více záleží na povolání… A samozřejmě ve finálové mapě mají někteří lidé přednost při střelbě katapultu když už to více umí.

Revan: Ani ne, hrajeme teď tak, abychom hru dostali do ruky spíš. Nějak bazálně to máme rozdělený podle postav a pomalu to krystalizuje, ale faktem zůstává, že dokud není ladder, tak je čas na trénink všech možnejch věcí.

Zaily: No nemáme nějak pevně danné role, vždy to záleží co kdo hraje za postavu, snažíme se o to, aby každej byl schopnej zahrát momentálně alespoň 2 postavy na nějaké lepší úrovni, časem samozřejmě budem náš záběr postav rozšiřovat. Taky teď spíše pracujeme na taktice obecně, abychom dokázali lépe reagovat na soupeře a nebo ještě lépe jej nutit reagovat na nás. Ale jak řekl Light, posíláme lidi podle toho na co mají postavy a jak jsou na tom skillově, ale obecně myslím, že už se to docela srovnalo nějaký to úvodní manko lidí co hrávali míň a spíš teď už zlepšujem skill a souhru týmu jako celku.

 

6) Můžete popsat úvodní strategie, které se vám osvědčili na jednotlivých turnajových mapách?
Lightning: Nerad Se opakuji, ale úvodní strategie opět závisí na setupu a jak jsem psal výše, měli jsem různé týmy a ne každý mohl hrát x postav … Takže se naše taktiky měnily a mění ještě doposud, protože pořád hledáme to nejlepší, vyhovující a použitelné proti různým setupům. Ale asi jako každý jiný tým , ukrást NPC, zabrat domácí point, jít na katapult v jednom (ve dvou či třech) Možností je dost a odehraných her ještě né tolik

Revan: To hrozně záleží na tom, jaký týmy se potkají. Pokud potkáme aoe build a hrajeme na split, tak máme najednou výhodu, páč je roztaháme, když oni nechtěj. Nebo si budou schopní udržet dva body, ale hrozně to záleží na každý konkrétní situaci a nemyslím si, že bychom hráli nějakou extra promyšlenou strategii.

7) Pravděpodobně se hodně v tomto období zkouší nové buildy. Co říkáte na balance hry v současném stavu?
Fusion: Jelikož je hra v začátcích tak bych řekl, že balanc je kvalitní a proti každému buildu se dá zahrát tak aby člověk vyhrál. Samozřejmě jde o souhru náhod a skillu. Pár věcí mě ve hře rozhodně rozčiluju a to finishování thiefa, finishování mesmera. U mesmera mi vyhovovalo když na tom pravém zůstali kondice a boony. Teď mi přjde, že už se to zobrazuje na obou.

Lightning: Balanc hry jsem zmínil v bodu 3 a asi není co více doplnit až na to že je hra opravdu v začátku a jak si pamatuji GW1, kdy se otočily team buildy během jednoho nočního updatu o 180°… myslím že nás čeká ještě dost rozebírání a flamu na fórech …

Revan: V podstatě sem se vším celkem spokojenej a pokud sou chyby v balancu, tak je nepoznám. Nesnáším, jak lidi dostanou na prdel od někoho a pak jen řvou, jak jsou všichni OP. To jsou kecy, je to jen otázka cviku. Osobně nenávidím hrát proti messmerům a myslím, že proti nim i často prohrávám. To neznamená, že jsou op, ale že se mám zlepšit. Jediný, co mi přijde op je u Thiefů možnost strašlivejch stealů na Forestu. Tam to je prostě velmi složitě řešitelné. A pistol whip build mi taky nepřijde uplně normální, očekával bych úpravu. Na druhou stranu sem se nepídil po tom, jak proti tomu hrát, takže zase... Hraj líp , pitomče!

Zaily: balanc mi přijde ve srovnání se všema možnýma hrama, kterýma jsem prošel už teď dost dobrý, sice jsou tam nějaké mouchy, ale to se vychytá a hlavně vše se dá porazit, pokud zahrajete dobře…

8) Které buildy vám dělají největší problémy? A potkali jste už nějaké zlouny ?
Fusion: Rozhodně build s 2x holdovacím guardem, kde se hra většinou odvíji od toho jak dopadnou první fighty a jak se povede či nepovede capnout pointy. Pak už je proti lepšímu soupeři velice těžký hru rozběhat.

Lightning: Problémy dle mého názoru máme z buildem kde jsou dva Guardi a jsou schopni reagovat na přečíslováni rychleji než my , či dva mesmeři. Pamatuji si buld o dvou Thiefech, dvou Engi a guardovi nebo dva guardi a tři Thiefové.

Revan: Potkali jsme Ralina. A konkrétně mě docela naložil. A je to dostatečně velkej zloun no. A pak bejvalý maori haka... munifex něco něco. Ty sou taky zlouni. Myslím, že na TS nás pěkně pomlouvali, když zabíjeli na Khylu moje kolegy ve zbrani. Takže zlouni tu sou no.

Zaily: Úplně nejvíc mi vadil build, kde byly 3 holdovací postavy a z toho 2 hned na začátku naběhli na nás point (ele+guard) a vzhledem k tomu že jsme asi i špatně rozložili síly, tak si nepřítel většinu hry bez problému udržel 2 pointy a s přehledem vyhrál (zatímco my ve 2-3 lidech ztráceli čas s pokusy vyhnat je od nás z pointu namísto zabrání jejich a pak pořádného útoku na střed (mapa Forest of Nihelf)

9) Co tak zkusit popsat nějaký hodně zajímavý zápas a jak se v něm vedlo?
Fusion: Nejzajímavéjší zápas byl nejspíš proti 3 členům EW. Potkali jsme je tuším na Legacy of the Foefire a měli build postavený na souboj na středu. Asi do půlky zápasu nás přehrávali než se nám povedlo částečně jejich team rozběhat a někdo okolo 400 bodů přecapovat střed. Pak už se nám povedlo udržet dva pointy a odrazit útok na lorda. (alespoň takhle nějak si to ze svýho pohledu pamatuju)

Revan: Včera 2. října, Sme sehráli parádní zápas. Ale moc si ho nepamatuju. Vím, že sem tam nějak běhal a pak sme vyhráli... nebo prohráli, ale bylo to fajn. Ostatně jako všechny další zápasy! (pozn. Zaily za PUG - nj chvilku nám trvalo to dát dohromady :) )

Zaily: Za mě bylo docela zajímavý to, že jsme 3x po sobě ve finále potkali stejného soupeře (a byl lepší než my, takže ať jsme zkoušeli co jsme chtěli, pokaždé jsme prohráli. Ale vždy to bylo jen nějakou naší hloupou chybou, ze kterých jsme pro příště poučení :)

 

Neregistrovaní uživatelé nemohou postovat komentáře.

SC2 facebook komunita

Heroes of the Storm Facebook komunita

X-Zone nabídka:

PLAYZONE.CZ

PLAYZONE.CZHerní portál PLAYzone.cz byl spuštěn 9. září 2009 jako pokračovatel serveru United-Games.cz. V současnosti navštíví zpravodajský portál PLAYzone.cz měsíčně více než 350 tisíc čtenářů. Číst dál...

ESL

ESLESL je jedním z největších provozovatelů turnajů a profesionálních lig. Především v Evropě se těší velké oblibě. Na těchto stránkách si po vytvoření účtu můžete okamžitě začít domlouvat zápasy, zůčastňovat se lig a turnajů. Číst dál...

Team Speak 3 server

Team Speak 3Team Speak 3 server připravený pro použití. Celkem 500 slotů je k dispozici na GUILD-HALL.CZ serveru.Číst dál...